ליטוש מרצפות בראשון לציון

ליטוש מרצפות בראשון לציון

ליטוש מרצפות שיש בראשון לציון על ידי צוות המומחים של אלירז אנו מבצעים ליטוש יהלום marble polishing Tel Aviv לכל סוגי הרצפות, הסרת כתמים, פוליש קריסטל 052-309-2468

סוגי מרצפות: מרצפות טרצו, אבן בזלת, משטחי בטון, מרצפות סומסום, בומנייט ושיש

למה אתה צריך ליטוש מרצפות?

נפוץ מאוד שמשטחי אבן טבעית כגון גרניט, אבן גיר, שיש ורצפות אריחי אבן אחרות הופכות עמומות ככל שהן מזדקנות. כל משטח אריחי אבן טבעית זקוק לניקוי עקבי יחד עם ליטוש אבן ואיטום על מנת לשמור על המראה המקורי שלהם.

המטרה העיקרית של ליטוש אבן טבעית כגון שיש, אבן גיר, טרוורטין, גרניט וטרצו היא לעדן את הגבישים על פני השטח של אבנים טבעיות אלו כדי להחזיר ברק חיצוני. ללא ליטוש אבן רגיל הקריסטלים במשטח אבן שעבר ליטוש בעבר יהפכו עמומים ופוליש האבן הטבעי הקיים יתחיל לדעוך.

הקריסטלים במשטח אריחי האבן נוטים להחזיר אור כדי ליצור ברק חיצוני. כאשר גבישים אלו נשחקים ממשקעים של אדמה ולכלוך כתוצאה מתנועת רגלים גבוהה, יש צורך בליטוש אבן. ציוד ליטוש אבן ומוצרי ניקוי נכונים מספקים לכם ליטוש אבן יעיל, המאפשר לקריסטלים הללו להחזיר אור באופן עקבי לקבלת ברק בהיר.

שירות ליטוש רצפות אבן ושיש על ידי אלירז שירותי פוליש בראשון לציון

איך אנחנו עושים את זה?

הליך ליטוש האבן מסיר כתמים המוטבעים עמוק על משטח אריחי האבן שלך כגון שריטות דקות וסימני חריטה. אלו הן הסיבה העיקרית מאחורי משטח אריחי האבן המשעמם למראה. ליטוש אבן מוגדר כיישום מרקם רעיוני יוצא דופן על החלק החיצוני של משטח אריחי האבן שלך.

 

עבור ליטוש אבן, אנו משתמשים בתרכיזי שוחקים סופר מעודנים ומציעים גם דיסק או רפידות ליטוש יהלומים מעודנים. במהלך ליטוש אבן, אנו מסירים את המשקעים המיקרוסקופיים מהחלק החיצוני של משטח אריחי האבן שלך.

 

ניתן להשיג זאת רק על ידי שימוש במחזוריות של גריסי יהלום ברמות מרובות ברצף מדויק.

שקול תמיד לשכור בעל מלאכה מוסמך ובקיא מחברת אלירז שירותי ניקיון ופוליש לביצוע ליטוש מרצפות אבן.

 

שַׁיִשׁ

אנו מספקים פתרונות ניקוי ליטוש ואיטום מיוחדים עבור רצפות שיש, אריחי קירות ומשטחי אריחי שיש אחרים. השיש הוא סלע מטמורפי ללא עלים המיוצר על ידי מינרלים קרבונטיים שהתגבשו מחדש כמו דולומיט או קלציט.

 

שיש הוא צורה מתקדמת של אבן גיר, שנדחסת עוד יותר על ידי הלחץ והחום שהתגבשו מחדש לשיש עם השינוי של מינרלים. זה מפתח את הווריד והצבעים הנראים באריחי השיש.

 

אריחי שיש נדרשים לשמור במצב נטול גרגירים על מנת למנוע שריטות ופגיעה במשטח האריח. תנועה מתמדת ברגל היא סיבה מרכזית מאחורי קהות רצפת שיש מלוטשת ודורשת ליטוש מחדש.

 

ניקוי רצפת שיש על ידי אלירז ליטוש מרצפות ליטוש מרצפות בראשון לציון

הצוות של אלירז הם המומחים שלך לניקוי, איטום, שיקום, תיקון, ליטוש ותחזוקה שלך. לכל מיני רצפות שיש ומשטחי אריחי שיש אחרים הדורשים טיפול ותחזוקה מלאים.

צרכי הטיפול והתחזוקה של אריחי השיש שלך תלויים במקום בו הוא משמש בין אם זה רצפה, קיר, משטח או קיר מקלחת. אם יש לכם משטח שיש מלוטש, שאיבד את הברק וההדר שלו או דורש תיקון אז הצוות שלנו יכולים לספק לכם שירותי שיקום מקצועיים למשטח אריחי השיש שלכם.

ליטוש מרצפות שיש בראשון לציון שירות מהיום להיום היתקשרו 052-309-2468

156 לקוחות ממליצים לשנת 2022
5/5
פוליש לרצפה
cleaning before moving in
ניקיון אחרי שיפוץ
ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב

חוות דעת של לקוחות קודמים

לחצו על הקישור לעוד לקוחות ממליצים ממדרג

+ קישור לחוות דעת מלקחות שלי במדרג

מאוד מאוד אדיב, מאוד נחמד ומאוד סבלני. מסביר לעומק את מה שהוא עושה. מאוד אפשר לסמוך עליו, הוא עשה את העבודה כשאני הייתי בחו"ל! ממש נתתי לו את המפתח והוא עשה הכל בצורה מאוד אמינה ורצינית. העבודה יצאה מדהים! יחסי אנוש מצוינים! ממש ממש.
Cleaning an apartment before entering Tel Aviv
יסמין תאודור
כפר שמריהו.
ניקיון לאחר שיפוץ לדירה בת ארבעה חדרים כולל חלונות, תריסים וארונות. הכנת רצפה לפני פרקט. אלירז מומלץ בחום רב! ראשית אלירז איש מקסים , יעיל, חביב ונדיב. הוא והצוות שלו עבדו ללא הרף במשך שעות רבות והגיעו לתוצאה נפלאה. עבודה מקצועית לעילא, שווה כל שקל והרבה יותר!!
ניקיון לפני מעבר דירה
עמי לוי
הרצליה.
איש מתוק ונותן שירות מעולה. ניקה דירה שהייתה מאד מלוכלכת. עשה פוליש קריסטל וניקה את כל הארונות, חלונות, פאנלים, שירותים מקלחת מרפסת ומה לא. היה חייכן מהטלפון הראשון ועד הרגע האחרון והבית יצא מבריק.
אסתר נחושתן
פתח תקווה.
ניקוי דירה חדשה מקבלן כולל פוליש, חלונות וארונות מקיר לקיר.
סמדר נהב
תל אביב.
ניקוי דירה לפני הובלה
אלירז - חברת פוליש וניקיון מומלצת באזור ר"ג-גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, הרצלייה

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ מספיק מבלי לדאוג שתצטרך לסדר אחרי, אנו כאן כדי להוריד את הלחץ מהמצב. הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הצורך לנקות את הבית או הדירה שלך ולהכין אותו לבעלים או לדיירים הבאים. אנו מספקים שירותי ניקיון ומעבר יסודיים שיאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב ביותר – הבית החדש שלכם.

אצל אלירז חברת ניקיון אנחנו הרבה יותר מסתם חברת ניקיון. עם ניסיון של 30 שנה, אנחנו כאן כדי לעשות את החיים קצת יותר קלים, להחזיר לך זמן בחזרה ביום שלך ולספק ניקיון שאתה יכול לראות ולהרגיש. כדי לוודא שאנחנו יסודיים ולא מפספסים אף מקום, עברנו הכשרה מיוחדת לתהליך ניקיון קפדני הכולל את רשימת הניקיון למעבר דירה ורשימת חומרי הניקיון שלנו. כאשר אתה שוכר את הצוות שלנו עבור שירותי ניקיון למגורים, אתה יכול לסמוך על כך שאתה בידיים הטובות ביותר.

שירות ניקיון הבית שלנו יגרום לזה להיראות כאילו מעולם לא היית שם מעבר דירה יכול להיות מלחיץ מספיק אנו כאן לדאוג שלא שתצטרך לנקות ולבזבז זמן. הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הצורך לנקות את הבית או הדירה שלך ולהכין אותו לבעלים או לדיירים הבאים. אנו מספקים שירותי מעבר יסודיים שיאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב ביותר – הבית החדש שלכם.

צרו קשר