ליטוש שיש ואבן

תל אביב חברת ניקיון

ליטוש שיש ואבן

ליטוש שיש ואבן

שירותי ליטוש מרצפות שיש מקצועיים עם שנים של ניסיון 052-309-2468

ליטוש שיש ואבן, מתוסכלים מעבודת ליטוש שיש? כפי שניתן לראות, ליטוש שיש אינו מיועד לבעלי לב חלש.

 

אם אינך מרגיש בנוח לבצע את השלבים הדרושים בליטוש רצפת השיש או משטח הכניסה שלך, אנא פנה לבעל מקצוע. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה.

אנחנו באלירז חברת ניקיון מומלצת בתל אביב מתמחים בליטוש שיש ופוליש ווקס, שלא לדבר על כך שהחברה שלנו מציעה גם מבחר עצום של מוצרים ושירותים שיבטיחו את שביעות רצונכם. השירות שלנו לך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. אז למה לחכות? התקשרו אלינו לקביעת פגישה עוד היום.

פוליש והברקה

אצלנו באלירז ליטוש שיש ואבן מבצעים את כל סוגי הפוליש וליטוש בפגישה אחת

ליטוש שיש איטלקי, ליטוש שיש חברון, ליטוש שיש רוסו, ליטוש שיש פרלטו, ליטוש שיש פורצלן, ליטוש שיש קרמה מרפיל

ליטוש רצפות שיש בתל אביב והמרכז השיש, אבן מטמורפית רכה שנוצרה במשך מיליוני שנים כאשר אבן גיר נתונה לטמפרטורות ולחצים קיצוניים, הינה יפה להפליא כחומר ריצוף בגלל צבעיו הבוהקים והמרקם החלק.

 

אם יש לך רצפת שיש בבית, בטוח שיהיו לך כמה שריטות וכתמים. במיוחד אם היית שאנן כבר בהתחלה, כמו ששכחת להניח רפידות רהיטים על רגלי השולחנות והכיסאות שלך.

 

אבל אל תדאג. גם אם יש לך כמה שריטות מגע, פוליש פשוט אמור לעשות את העבודה.

 

אבל ראשית, כמה אזהרות

ליטוש, אם נעשה נכון, לא רק מסיר שריטות וחריטות בשוגג, אלא גם נותן גימור נוצץ ויפה לרצפת השיש האהובה שלך.

עם זאת, טכניקות ו/או כלים שגויים של פוליש וניקוי עלולים להחמיר את המצב ולגרום למשטח הרצפה פגם רציני לכן כאשר אתם רוצים לבצע עבודות פוליש וליטוש למרצפות אבן ושיש התקשרו לאלירז מחברת ניקיון בתל אביב ושמעו על המבצעים שלנו לשנת 2023.

 

עד כמה שיש עמיד?

השיש הוא מטבעו סידן פחמתי, ומכאן שכל כימיקלים חומציים יכולים לפגום את המרצפות ולהפוך אותן לחול.

יש רשימה ארוכה של כימיקלים שאתה בהחלט צריך להימנע מהם בעת ניקוי רצפת השיש שלך. זה כולל חומץ, שהוא חומר נפוץ המשמש לניקוי משטחים, אפילו לימון פשוט ותמים יכול לפגוע ברצפה אז שעימו לב לכל דבר וחסכו המון כסף.

 

תהליך ליטוש רצפת שיש ומה כרוך בכך!

 

חשוב שתבצעו את העבודה עם הכלים הנכונים, שכן הכלים הלא נכונים עלולים לגרום לתוצאות חמורות.

 

ליטוש בעל עוצמה גבוהה עם רפידות הניתנות להחלפה אידיאלי לליטוש שיש. יש צורך במינימום שלוש רפידות ליטוש רצפות יהלום – אחת בגודל גריסה נמוך, אחת בגודל גריסה בינוני ולבסוף אחת בגודל גריסה גבוה. כל אחד מהם ישמש בשלבים שונים של תהליך ליטוש השיש.

 

תהליך ליטוש השיש

לפני שתתחיל ללטש את השיש שלך, תחילה עלינו ליישר את הרצפה על ידי שחיקה של הקצוות הגסים. זה נעשה באמצעות הרפידה עם החצץ הנמוך ביותר – 30 או 50 יסתדרו מצוין.

 

לאחר מכן, נחליק את כל הפינות עם כרית ליטוש היהלום בגודל 100 עד 200. שלב זה נקרא חידוד. מלבד הפיכת המשטח לאחיד יותר, הוא גם יעיל להפטר מכתמים.

 

לפעמים אתה יכול לעצור בשלב זה אם אתה מרגיש שרצפת השיש שלך נראית במצב טוב כעת, ומלוטשת כראוי.

 

וכעת נעבור עם כרית ליטוש גריט 400, 800 או 1500, אנחנו יכולים כעת להתחיל ללטש בקפידה את משטח השיש כדי להשיג אפקט נוצץ. לפעמים אנו משתמשים ברפידות שונות בין טווחי גודל הגריסים של 400 עד 1500, ונתחל עם גודל הגריסים הנמוך ביותר ולאחר מכן נגדיל בהדרגה את הדירוג.

 

הליטוש מגיע לאחר מכן עם רפידת חצץ העדין ביותר עד כה – גודל גרגיר 3000. זה כדי לכוונן את כמות הברק הרצויה עבור ריצוף השיש שלך. אם אנחנו רוצים להוסיף דובדבן מעל, התגבשות שיש היא אפשרות אטרקטיבית כדי לקבל את הזוהר הפניני הנחשק.

 

למגע סופי יפה ומעשי, אנו מצפים את השיש בשכבת הגנה של איטום. זה עוזר להאריך את תוחלת החיים של האבן המבריקה ומונע ממים לחלחל לתוכה.

 

יותר מדי בלאגן להתמודד איתו?

הכל נשמע לך מסובך מדי? אל תדאג, אנחנו באלירז חברת ניקיון ופוליש כאן כדי לעזור.

 

צוות טכנאי הרצפה המתמחה שלנו יעזור לך ללטש את רצפת השיש שלך עד שתוכל לראות בה את ההשתקפות שלך. מבחר המוצרים והשירותים שלנו ישנה לגמרי את הרצפה שלך. אז צור קשר עם שירות הלקוחות הידידותי שלנו כדי להזמין פגישה לליטוש רצפת שיש עוד היום!

 

שיש עם יופי רב כרוך בסיכונים גדולים

רצפת שיש או מדרגות בבית או בכניסת חדר מדרגות לבניין היא תוספת נפלאה לבית שלך מכיוון שהם מביאים מראה כל כך טהור וטבעי לעיצוב הפנים של הדירה שלך.

עם זאת, אבן השיש היא רכה באופייה, ולכן היא רגישה לכל מיני שריטות וכתמים בכל מקום שיש מגע. דחיפה קלה בכיסא שלך או טיפת מיץ תפוזים שנשפכה מספיקה כדי לגרום נזק קבוע למדי למשטח השיש האהוב שלך.

 

איך נימנע מהטעויות וגרימת שריטות או כתמים בשיש

אם אתם מתבאסים שיש לכם שריטות וכתמים כאלה על השיש, אל תדאגו כי ליטוש יכול להפוך את פני השטח לחדשים. ככלל, יש ללטש את משטח השיש שלך לפחות אחת ל-5 שנים, אם כי פרק זמן זה משתנה בהתאם לשימוש, לנזק שנגרם וסוג השיש. שימו לב שמשתמשים בכלים וטכניקות שונות לליטוש רצפות ומדרגות.

 

גימור רצפת שיש

ריצוף שיש שהותקן לאחרונה יכול להיות אי סדרים בדומה לריצוף פרקט, ואלה יגרמו לשריטות לאורך תקופות שימוש ארוכות. לכן, חשוב לישר את פני השטח עם כרית ליטוש רצפת יהלום גסה כדי להבטיח שקווי הרצפה שטוחות ככל האפשר.

 

וכדי לעשות זאת אנו נשתמש בפד החצץ (בפד עדין יותר) שכבה אחר שכבה כך שנסיר תחילה שריטות ונחליק את פני השטח לפני הוספת ברק אליו. ניתן לבצע שיפור נוסף על ידי ליטוש באמצעות גריט עדין (3000) וגיבוש כימי של השיש. אל תשכחו לאטום את הרצפה המלוטשת עם שכבת איטום טובה כי זה עוזר לאטום את ריצוף השיש שלכם.

 

אנו מתמחים ב…👈

* ניקיון בתים * ניקיון חדרי מדרגות * ניקיון דירות * ניקיון חד פעמי בנכס * ניקיון בתים פרטיים * ניקיון אחרי שיפוץ * ניקיון אחרי בניה * ניקיון דירה חדשה לפני כניסה * ניקיון דירה חדשה אחרי שיפוץ * פוליש * פוליש לרצפה * ליטוש שיש ואבן * צרו קשר לביצוע העבודה שלכם ☎️ 052-309-2468

תל אביב חברת ניקיון בתים משתמשים במוצרים ירוקים עדיפים מבחינה סביבתית כחלק מתוכנית שלנו. מוצרי ניקוי ירוקים אלו בטוחים לכל בני הבית וגם לסביבה. שירותי ניקיון הבתים המרכזיים שלנו בתל אביב גמישים מאוד. אנו יכולים לספק שירות מהיום להיום או בהתאם לדרישות שלך.

לא משנה מה לוח הזמנים, אנו מתאימים את שירותי הניקיון המפורטים שלנו לצרכים האישיים שלך. המטרה היא לקחת את ניקיון הבית מהידיים שלך ולתת לך יותר זמן לעשות את הדברים שאתה נהנה ממנו.

ניקיון רצפת בית

אנא צור איתנו קשר עוד היום לקבלת הערכת ניקיון הבית שלך בחינם וללא התחייבות. ☎️ 052-309-2468

שירות ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

הזמינו שירות ניקיון לאחר שיפוץ כדי לחסוך זמן וכסף! אלירז חברת ניקוי מקצועיים, ידידותית ומחויבת לספק חווית ניקיון עקבית לאחר שיפוץ שתוכל לסמוך עליה.

כל ניקוי מותאם לצרכים הספציפיים שלך תוך הקפדה על תקני ניקיון מקצועיים. ניקוי מפורט של שלך חדר אמבטיה ומטבח שאיבת אבק וניקוי מכל הקומות חיטוי של אזורים בעלי נקודת מגע גבוהה.

ניקיון לאחר שיפוץ לפי לוח הזמנים שלך

התמקדו במה שהכי חשוב, במקום לבזבז אינספור שעות בניקיון, לאחר השיפוץ.

אלירז יהפוך את החלל שלך לסביבה מהנה, וישאיר אותו עם נצנוץ וברק.

אם אתם זקוקים לשירות ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ, תל אביב חברת ניקיון הוא הפתרון הנכון. בקש הצעת מחיר חינם לאחר שיפוץ ניקיון למטה או התקשר אלינו כדי לדבר עם הצוות הידידותי שלנו. שביעות הרצון שלך מובטחת.

ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב

 

ניקיון לפני הובלה ומעבר דירה בתל אביב

שירות ניקיון הבית שלנו יגרום לזה להיראות כאילו מעולם לא היית שם מעבר דירה יכול להיות מלחיץ מספיק אנו כאן לדאוג שלא שתצטרך לנקות ולבזבז זמן.

הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הצורך לנקות את הבית או הדירה שלך ולהכין אותו לבעלים או לדיירים הבאים.

אנו מספקים שירותי מעבר יסודיים שיאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב ביותר – הבית החדש שלכם. אנשי הניקיון המיומנים שלנו לא ישאירו פינה בבית או בדירה שלכם על כנה. בעזרת טכניקות ותהליכים מתקדמות, אנו נגרום לחלל שלך להיראות טוב יותר מאשר בעת המעבר.

שירותים נוחים לשוכרים ולמשכירים

בין אם אתה שוכר שמנסה להחזיר את הפיקדון שלך או בעל בית שרוצה להכניס במהירות דייר חדש ליחידה פתוחה, אלירז חברת ניקיון כאן כדי לעזור לך.

אנחנו הולכים מעבר לשאיבת אבק ונכנסים עמוק לתוך הפינות כדי להיפטר מהמרחב שלך מכל אבק ולכלוך. אנו ננקה את החלק הפנימי של הכיריים ונפטר מהמקרר שלך מריחות המזון הישנים האלה. התמקדו בכל דבר אחר שמגיע עם המעבר והשאירו את העבודה המלוכלכת לצוות שלנו.

15 שנות ניסיון בניקיון פוליש וליטוש מרצפות

אנחנו הרבה יותר מסתם חברת ניקיון. עם ניסיון של 15 שנה, אנחנו כאן כדי לעשות את החיים קצת יותר קלים, להחזיר לך זמן בחזרה ביום שלך ולספק ניקיון שאתה יכול לראות ולהרגיש.

כדי לוודא שאנחנו יסודיים ולא מפספסים אף מקום, עברנו הכשרה מיוחדת לתהליך ניקיון קפדני הכולל את רשימת הניקיון למעבר דירה וצ'ק רשימת חומרי הניקיון שלנו.

כאשר אתה שוכר את הצוות שלנו עבור שירותי ניקיון למגורים, אתה יכול לסמוך על כך שאתה בידיים הטובות ביותר.

 

ניקיון לאחר בנייה בתל אביב

אם בוצעה לך עבודה לאחרונה בביתך או בעסק שלך, כנראה שיש לך ניקוי רציני להתמודד איתו. ייתכן שיישארו פסולת מהעבודה, ואפילו שיפוץ קל עלול להשאיר אתכם עם רצפות מאובקות בכל רחבי הבית או הבניין. אם אתם במצב של בנייה או שיפוץ, אז כדאי להתקשר אלינו ולתת לאנשי המקצוע המנוסים שלנו לטפל בזה עבורכם.

ניקוי יעיל ומקצועי

אנשים מסתמכים על שירותי הניקיון המומחים שלנו בתל אביב כדי לבצע את העבודה במהירות וביעילות. אנחנו יודעים שאנו מספקים תוצאות נהדרות בכל פעם, ואתה יכול לסמוך על העובדים שלנו שיהפכו את הבית או העסק שלך ששופצו לאחרונה.

אנחנו יכולים לנקות את הפסולת, להסיר אפילו מסמרים קטנים וברגים שעלולים להגיע למקומות לא מהדרך. צוות הניקיון המופנה שלנו יהיה יסודי מאוד, ויטאטא את האבק והפסולת כך שהאוויר יהיה נקי ונושם יותר.

אתה יכול להיפרד ממעקב אחר נסורת וחלקיקים אחרים ברחבי הבית שלך לאחר שהמנקים שהופנו אלינו יסתיימו. אנחנו משתמשים בציוד ניקוי חדיש כדי לנקות ביעילות את כל החריצים, החורים, הפינות ומקומות אחרים שקשה להגיע אליהם.

רוב בעלי הבית מבינים שאם הם עושים את הניקיון בעצמם, אז הם עדיין ינקו שבועות לאחר מכן, מכיוון שהם מוצאים יותר ויותר עדויות לעבודה שנעשתה בביתם.

לקוחות מגורים ומסחריים שוכרים אותנו מכיוון שהם יודעים שהמנקים המקצועיים שלנו לא ישאירו שום דבר מאחור כשאנחנו מנקים. הם עובדים בכל האזורים שיכולים היו להיות מושפעים מהבנייה כדי להבטיח שהנכס נקי ללא רבב. ברגע שהם יסיימו, אפילו לא תדע שהקבלנים שלך השאירו אחריהם בלגן.

 

שירותי ניקיון שעובדים בשבילך

אנו נעבוד עם לוח הזמנים שלך שנגיע מתי שנוח לך. אם אתה יודע מתי תסתיים הבנייה בנכס שלך, אתה יכול לתזמן את שירותי הניקיון שלנו לאחר הבנייה בתל אביב שיבואו מיד לאחר מכן לניקוי הדירה. הם יעבדו במהירות כדי להחזיר את הכל ולנקות את המקום שייראה חדש.

אנחנו גם עובדים עם התקציב של הלקוחות שלנו, עוזרים להם למצוא חבילות ניקיון שמתאימות לצרכים שלהם. לא משנה כמה גדול או מעט ניקיון אתה צריך לעשות, אנחנו החברה להתקשר, כי אנחנו יכולים לתת מענה לגודל הפרויקט שלך ולהציע לך מחירים נוחים על שירותי ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ.

אתה לא צריך להתמודד עם העבודה הזו בעצמך או לדאוג שזה יעלה יותר מדי כדי לגרום לבית שלך או לעסק שלך להיראות נקיים שוב. לא נעים לגור או לעבוד באזור מבולגן שזה עתה עבר בנייה או שיפוץ, ואם אתה רוצה את השטח שלך בחזרה ויראה בתולי, אז התקשר אלינו.

נשמח לספק לכם הצעות מחיר חינם לכל השירותים ולקבוע ניקיון מקצועי לכשתהיה מוכן. אנו יודעים שתאהבו את איך שהנכס שלכם ייראה כשיגמר הניקיון הביתי שלנו, ותוכלו לסמוך עלינו בכל פעם על תוצאות מעולות.

 

שירות ניקיון באותו יום בתל אביב

אם אתם זקוקים לניקיון מהיר של הבית או העסק שלכם, אנחנו חברת הניקיון המומלצת בתל אביב להתקשר. המנקים המקצועיים שלנו יכולים להגיע לביתכם עוד באותו היום על מנת לספק שירותי ניקיון מקצועיים ויעילים.

אנחנו יודעים שלפעמים ללקוחות שלנו יש מצבי חירום שבהם הם צריכים לנקות את הבית שלהם לפני שמגיעים מבקרים או שחברת ניקיון אחרת ברחה לה. יכול להיות שנגמר להם הזמן או שהתרחשה בעיה בלתי צפויה, אז הם סומכים עלינו שנגיע לשם מהר ונדאג לניקיון עבורם. הצוות המקצועי שלנו יעבוד עם לוח הזמנים שלך, ויגיע בזמן שנוח לך.

אנחנו יודעים שניקיון ברגע האחרון יכול להיות מלחיץ, אבל אנחנו כאן כדי להוריד את הלחץ ממנו בשבילכם.

המנקים המקצועיים שלנו יכולים לבצע את הניקיון שאין לך זמן עבורו – שטיפת חלונות, קרצוף רצפות, ניקוי, פוליש, ליטוש מרצפות, טאטוא, ניקוי אבק, פינוי אשפה ועוד. אתה לא צריך לנסות להתמודד עם הכל לבד התקשר אלינו 052-309-2468.

אולי יש לכם אורחים בלתי צפויים שבאים להתארח ואתם רוצים לגרום לבית להיראות יפה עבורם. אולי לא תכננת בזמן לעשות את הניקיון שאתה צריך. יכול להיות שיש לכם חדר אירוח שצריך לנקות אותו, או שתזדקקו לניקיון יסודי ועמוק של הבית שתרצו לבצע לפני החגים.

אנחנו יכולים להיות שם בשבילך, ונעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך שירותי ניקיון באותו היום לבית שלך או לעסק שלך.

זכור, אתה תמיד יכול לשלב את שירות הניקיון המקצועי באותו יום בתל אביב עם ניקוי עמוק לניקיון מרהיב באמת.

זה נכון – אתה יכול לקבל ניקיון מסחרי באותו יום כדי להבטיח שהעסק שלך ייראה נהדר עבור לקוחות ועובדים. עובדי הבית המקצועיים שלנו יכולים לנקות חדרי הפסקה, אולמות, חדרי מדרגות, אזורי משרדים, אזורי שירות לקוחות ועוד. הצוות המופנה שלנו יביא את הציוד המתאים לביצוע הניקיון באותו היום.

רק תגיד לנו מה אתה רוצה לנקות ואיזה שירותי ניקיון אתה צריך. אנו נעבוד איתך כדי להבטיח שהעסק שלך ייראה נהדר עבור הלקוחות שלך ונעזור לך ליצור רושם פנטסטי.

אנו מבינים שלפעמים תוכניות משתנות או שהחברות ששכרת לא יגיעו עבורך, ואנחנו יודעים שקיים פוטנציאל שלקוח יזדקק לניקיון חירום באותו היום. אנו מתמחרים את השירותים שלנו בצורה הוגנת ותחרותית כדי שתוכלו להרגיש טוב בבחירתכם שנדאג עבורכם לניקיון.

אנחנו לא רוצים להוסיף עוד לחץ ליום שלך, אז אנחנו שמחים להתאים אישית את חבילות הניקיון שלנו כדי לעמוד בתקציב שלך ולהבטיח שכל מה שאתה צריך לנקות ינוקה. אנו יודעים שתאהבו את התוצאות, ואנו מקפידים להשאיר רושם נהדר שיתקשר אלינו שוב לעבודה.

אתה יכול להתחיל בלהתקשר אלינו ולבקש הצעות מחיר חינם. גלה מה הניקיון שלנו בתל אביב באותו היום יכול לעשות עבורך ולבצע את הניקיון שאתה צריך היום ללא הטרחה ואי הנוחות של המתנה לפתיחה בלוח הזמנים שלנו או תשלום עמלות נוספות או נסתרות.

ניקיון לפני כניסה בתל אביב

מתכוננים לעבור למקום חדש ורוצים שהוא ייראה נהדר וירגיש נקי? ניקיון מקצועי יכול לגרום לזה להרגיש כמו בבית וליצור סביבה הרבה יותר מושכת ומזמינה.

אם אתם מתכוננים ליציאה מדירה או בית, אתם רוצים שזה ייראה יפה עבור הדייר או הדיירים הבאים, או שאתם רוצים שזה ייראה טוב עבור בעל הבית כדי שתוכלו לקבל בחזרה את הפיקדון. צוות הניקיון המקצועי שלנו יכול לנקות עבורך ולהבטיח שיש לך את הסיכוי הטוב ביותר לקבל את כספך בחזרה על ההפקדה שלך.

ניקיון מפורט עבור התקציב שלך

אנו יודעים שלא לכולם יש את אותו תקציב לעבוד איתו בכל הנוגע להשכרה של שירות ניקיון מקצועי כמונו, ולכן אנו מקלים על תזמון ניקיון, קבלת הצעות מחיר והתאמת חבילת הניקיון לצרכים שלכם.

אתה מחליט כמה ניקיון אתה רוצה לעשות ואיזה סוג של שירותי ניקיון תרצה שנעשה. המנקים המקצועיים שלנו מציעים ניקיון בית לאחר שיפוץ, ניקיון דירה שכורה, ניקוי מרצפות, שטיפת חלונות, ניקוי אבק, ניקוי משטחים, הברקה מרצפות ועוד.

רוב האנשים רוצים שירות ניקיון מפורט מאוד לקראת המעבר למקום חדש או יציאה מדירתם הישנה. הם רוצים להגיע לבית חדש שמרגיש כמו שלהם ושאין בו את כל הלכלוך והפסולת מהבעלים הקודמים. אף אחד לא אוהב לגעת במשהו לא נקי שהיה שייך למישהו אחר.

הם פשוט לא יודעים מה זה עשוי להכיל, אילו חיידקים עשויים להיות עליו או מאיפה הלכלוך והלכלוך הגיעו. מנקי הניקיון שלנו יכולים להפוך כל משטח נקי להפליא, כך שהמקום החדש שאליו אתה עובר מרגיש כמו התחלה חדשה ומרגיש כאילו לא נגעו בו.

 

פוליש והברקה למרצפות תל אביב

הארך את חיי רצפת האריחים והמשטח שלך עם ניקוי פוליש והברקה למרצפות ישנות על ידי ניקוי אריחים ומרצפות לכל מיני מרומות הן במסחר והן במגורים.

כאשר רצפות האריחים והמשטחים שלך מזדקנים, הם נוטים לאבד את הליטוש והברק שלהם. בכל הנוגע לניקוי אריחים והברקה, ניגוב שגרתי לא עוזר בדרך כלל בניקוי עמוק.

המרצפות הם לרוב נקבוביים ולכלוך ופסולת נלכדים בנקבוביות אלה, והשטיפה רק מנקה את אדמת פני השטח ולא את הלכלוך שחודר, מה שגורם לרצפות ולמשטחים שלך להיראות עייפות שחוקות ושחומות.

בצע את ניקוי פוליש והברקה למרצפות שלך על ידי מומחים – למה אתה צריך שיקום אבן טבעית?

שיקום אבן טבעית הוא החזרת משטחים ורצפות בלויות המורכבות מאריחי אבן למצבם המקורי.

שיקום אבן טבעית עוסק בהסרת שריטות ונזקים מהחלק החיצוני של משטחי האבן שלכם כמו דלפק ורצפות תוך שימוש בשחיקה אוטומטית, המזוהה גם כשחיקת יהלום. אבן טבעית מחזירה אור ואינה דורשת זיגוג או שעווה אקטואלי כדי להגיע לגימור מבריק.

זה דורש רק מחזור של גריסי יהלומים ברצף המתאים על ידי איש מקצוע מומחה המוסמך להשתמש בהם. לאחר מכן, רצפת האבן מלוטשת בטכניקה קפדנית להשלמת שיקום האבן הטבעית.

 

אלירז חברת ניקיון מומלצת המעניקה את כל שירותי הניקיון במקום אחד 👈ניקיון בתים 👈ניקיון אחרי שיפוץ 👈 ניקיון דירות חדשות קבלן ועוד.

ניקיון לפני מעבר דירה, עוברים לדירה חדשה ומחפשים שירותי ניקיון יותר ממעולים אלירז חברת ניקיון מומלצת במרכז יכולה לספק לכם שירותי מהיר אמין ומקצועי, אנו יכולים לספק לכם המון המלצות מלקוחות מאושרים שקיבלו מאיתנו שירות צרו קשר 052-309-2468 לעוד פרטים נוספים.

עוברים למקום חדש? זקוקים לניקוי יסודי? אל תחפשו יותר!

אלירז חברת ניקיון מספק שירותי ניקיון לאחר מסירת מפתח מקבלן, באזור הרצלייה , רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, תל אביב והמרכז.

147 לקוחות ממליצים לשנת 2022
5/5
פוליש לרצפה
cleaning before moving in
ניקיון אחרי שיפוץ
ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב

חוות דעת של לקוחות קודמים

לחצו על הקישור לעוד לקוחות ממליצים ממדרג

+ קישור לחוות דעת מלקחות שלי במדרג

מאוד מאוד אדיב, מאוד נחמד ומאוד סבלני. מסביר לעומק את מה שהוא עושה. מאוד אפשר לסמוך עליו, הוא עשה את העבודה כשאני הייתי בחו"ל! ממש נתתי לו את המפתח והוא עשה הכל בצורה מאוד אמינה ורצינית. העבודה יצאה מדהים! יחסי אנוש מצוינים! ממש ממש.
Cleaning an apartment before entering Tel Aviv
יסמין תאודור
כפר שמריהו.
ניקיון לאחר שיפוץ לדירה בת ארבעה חדרים כולל חלונות, תריסים וארונות. הכנת רצפה לפני פרקט. אלירז מומלץ בחום רב! ראשית אלירז איש מקסים , יעיל, חביב ונדיב. הוא והצוות שלו עבדו ללא הרף במשך שעות רבות והגיעו לתוצאה נפלאה. עבודה מקצועית לעילא, שווה כל שקל והרבה יותר!!
ניקיון לפני מעבר דירה
עמי לוי
הרצליה.
איש מתוק ונותן שירות מעולה. ניקה דירה שהייתה מאד מלוכלכת. עשה פוליש קריסטל וניקה את כל הארונות, חלונות, פאנלים, שירותים מקלחת מרפסת ומה לא. היה חייכן מהטלפון הראשון ועד הרגע האחרון והבית יצא מבריק.
אסתר נחושתן
פתח תקווה.
ניקוי דירה חדשה מקבלן כולל פוליש, חלונות וארונות מקיר לקיר.
סמדר נהב
תל אביב.
ניקוי דירה לפני הובלה
אלירז - חברת פוליש וניקיון מומלצת באזור ר"ג-גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, הרצלייה

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ מספיק מבלי לדאוג שתצטרך לסדר אחרי, אנו כאן כדי להוריד את הלחץ מהמצב. הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הצורך לנקות את הבית או הדירה שלך ולהכין אותו לבעלים או לדיירים הבאים. אנו מספקים שירותי ניקיון ומעבר יסודיים שיאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב ביותר – הבית החדש שלכם.

אצל אלירז חברת ניקיון אנחנו הרבה יותר מסתם חברת ניקיון. עם ניסיון של 30 שנה, אנחנו כאן כדי לעשות את החיים קצת יותר קלים, להחזיר לך זמן בחזרה ביום שלך ולספק ניקיון שאתה יכול לראות ולהרגיש. כדי לוודא שאנחנו יסודיים ולא מפספסים אף מקום, עברנו הכשרה מיוחדת לתהליך ניקיון קפדני הכולל את רשימת הניקיון למעבר דירה ורשימת חומרי הניקיון שלנו. כאשר אתה שוכר את הצוות שלנו עבור שירותי ניקיון למגורים, אתה יכול לסמוך על כך שאתה בידיים הטובות ביותר.

שירות ניקיון הבית שלנו יגרום לזה להיראות כאילו מעולם לא היית שם מעבר דירה יכול להיות מלחיץ מספיק אנו כאן לדאוג שלא שתצטרך לנקות ולבזבז זמן. הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הצורך לנקות את הבית או הדירה שלך ולהכין אותו לבעלים או לדיירים הבאים. אנו מספקים שירותי מעבר יסודיים שיאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב ביותר – הבית החדש שלכם.

צרו קשר