ניקיון דירה או בית לפני מעבר

ניקיון דירה או משרד לפני מעבר

מחפשים חברת ניקיון מומלצת במרכז אנו נוכל לספק את השירות בשמחה התקשרו אלינו 052-309-2468

ניקיון דירה או בית לפני מעבר

 חברת ניקיון מומלצת מתמחה ב ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון דירה חדשה לפני כניסה, ניקיון דירה חדשה מקבלן ☎️ 052-309-2468 !

 

ניקיון דירה או בית לפני מעבר, אם אתם שוכרים או עוברים דירה, דאגו להחזיר את המקום לכושר כדי לקבל את הפיקדון בחזרה. לא משנה מה הסיבה לצרכי המעבר שלך, אנו מתחייבים לעשות מעל ומעבר. אנו מתגאים במתן שירותי ניקיון לכל הלקוחות.

אלירז ורדימון התחיל את העסק ב 2013 באזור המרכז וכעת מציעים את שירותינו למקומות רבים אחרים. אנו שואפים ליצור סביבה נקייה ובריאה ובעלת אספקה וציוד ירוקים זמינים. המחירים שלנו מחושבים לפי גודל הבית שלך.

ניקיון דירה או בית לפני מעבר

למה כדאי לבחור באלירז חברת ניקיון מומלצת לניקוי הנכס שלך?

יש לכם מספר חברות ניקיון שתוכלו לבחור מהאזורים שמסביב. עם זאת, אנו נדאג שהדירה או הבית שממנו אתם עוברים ינוקו לחלוטין. אנו נדאג שכל פינה, רצפה, משטח עבודה, מאוורר תקרה, קירות ועוד אזורים בבית או בדירה יהיו נקיים ללא רבב.

 

אלירז חברת ניקיון מתגאה בניקיון בתים ודירות. לא משנה איזה שירות תזמינו אצלנו, בין אם זה ניקיון לפני או אחרי הובלות או כל שירות אחר, אנחנו נדאג שהעבודה תבוצע כמו שצריך בכל פעם. תן לנו לעזור לך לקבל את הפיקדון שלך בחזרה ולהפוך את המעבר שלך לבית או לדירה החדשים שלך לקל יותר. הזמינו איתנו שירותי ניקיון עוד היום.

 

ניקיון הדירה לפני מעבר בשביל שקט נפשי

זה יכול להיות מרגש ומלחיץ לעבור לבית או דירה חדשים. אולי תתרגשו לקראת המסע החדש שעומד לפניך. עם זאת, אתם עלולים להיות בלחץ כי אתם רק רוצים להתמקם בבית החדש שלכם. אתם לא רוצים לדאוג לנקות את המקום הישן ולוודא שהכל במצב כמו שהיה כשעברתם לגור.

 

אם אתם רוצים לעבור לביתכם או לדירה החדשה שלכם עם יותר שקט נפשי, כדאי שתפנו אלינו עוד היום. המנקים שלנו יבטיחו שתקבלו את שירותי הניקיון הטובים ביותר למעבר דירה. לא תצטרכו לדאוג לשאוב אבק, לנגב דברים, להיפטר מקורי העכביש או כל חלק אחר בניקיון הבית או הדירה. אנו ננקה את הכל.

 

אלירז חברת ניקיון מציע שירותי ניקיון רבים

אנו מציעים גם שירותים חוזרים (שבועי, דו-שבועי וחודשי) ומשאירים את הבית שלך נקי כל החודש. ניקיון ההשכרה שלנו מיועד עבורכם שיש לכם בית להשכרה כמו Airbnb או HomeAway.

או ניקיון מעבר דירה כשאתה נכנס לבית חדש וניקיון מעבר דירה עבורך שעוזבים. עשית קצת שיפוץ? קחו בחשבון את שירות הניקיון שלנו לאחר בנייה, הניקיונות הללו הם מאוד אינטנסיביים ואנחנו יכולים להחזיר את הבית שלכם למצב חדש. אנחנו מנקים בתים ודירות. צור איתנו קשר כדי ללמוד עוד.

 

נשארו שאלות? אנחנו כאן כדי להפוך את החיים שלך לפשוטים. עדיין יש לך שאלות? אל תהססו לפנות אלינו.

מה כלול בניקיון מעבר דירה?

בניקיון הובלה, מתבצעים כל הפריטים הכלולים בפריטים רגילים, ועוד כמה פריטים המפורטים להלן. הבית צריך להיות לא מרוהט כדי להיחשב ניקיון הובלה. בדוק את רשימת המעבר שלנו כדי לוודא שכל הפריטים שאתה צריך רשומים.

ניקיון מעבר או הוצאה:

– נישאב אבק + ניגוב

– ניקוי אבק מהקירות של כל הבית

– ניקוי חדרי אמבטיה: אזור אמבטיה, שירותים וכיור ינוקו ויחוטאו היטב

– מטבח: ננגב את כל הדלפקים, אזור הכיור, ניקוי נקודתי ננקה את החלק החיצוני של הארונות

– לוחות בסיס

– תריסים וארונות

– מאווררי תקרה

למה כדאי לי לשכור שירותי ניקיון למעבר דירה?

מעבר למקום חדש יכול להיות די מרגש. זה יכול להיות גם מלחיץ כשאנחנו לא מוכנים לזה לגמרי. אתה צריך לחשוב על כל כך הרבה שקשור למהלך הגדול ולרוב, הדברים לא מסתיימים בסופו של דבר בדיוק כפי שתכננת אותם.

בדרך כלל, אנשים דוחים את הניקיון ליציאה לרגע האחרון. אנו נוטים לשכוח שזה אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני כשעוברים דירה. בין אם תחליט לעשות זאת בעצמך דרך זה או לשכור שירות ניקיון, אתה צריך לחשוב מהר כדי להציל את עצמך מהטרחה של ניקיון לאחר המעבר. כשמנקים דירה או בית יש לקחת בחשבון הכל. מליטוש וניקוי אבק ועד חיטוי ושאיבת אבק. על מנת להבטיח כי תשאירו מאחור מקום נוח ונקי לדיירים העתידיים.

 

יש הרבה סיבות מדוע כדאי לכם לנקות או לשכור שירותי ניקיון כדי לבצע ניקיון הובלה בביתכם, בדקו את כולם באחד מהמאמרים שלנו.

האם אני צריך ניקיון לפני הובלה?

אם הבית שלכם ריק ואתם עוברים או עוברים מביתם, אנחנו בהחלט ממליצים על סוג זה של ניקיון. ניקוי מקצועי אחרון ב-60 הימים האחרונים.

יש הרבה סיבות מדוע כדאי לכם לנקות או לשכור שירותי ניקיון כדי לבצע ניקיון הובלה בביתכם, בדקו את כולם באחד מהמאמרים שלנו.

האם אני צריך להיות בבית בזמן הניקיון?

בפעם הראשונה שאתה משתמש בשירותים שלנו עדיף לך להיות בבית כדי לקבל את פני המנקה. הצגת הנכס למנקה מסביב ובסוף תהיה נוכח כדי לראות את התוצאות.

איך עובדת הבטחת 100% שביעות רצון?

ניקיון דירה או בית לפני מעבר, אנו דורשים שהלקוחות בפעם הראשונה שלנו יהיו בבית כשהם משתמשים בשירותים שלנו כדי למנוע חוסר שביעות רצון. וגם להיות שם בסוף העבודה כדי לוודא שהכל נקי לשביעות רצונכם ושתאהבו את העבודה לפני שיצאנו מהבית שלכם.

כעת, אם אתה מבחין במשהו לאחר עזיבת המנקים, יש לך 24 שעות ליצור איתנו קשר ואנו נשלח שוב את אותו מנקה לסיום.

מה עליי לעשות לפני הזמנת ניקיון לפני הובלה?

מעבר דירה מבטיח התחלות חדשות. אבל זה יכול להיות משימה מלחיצה בגלל המספר העצום של דברים שאתה צריך לעשות. עיין במדריך זה שיעזור לך להתארגן ולנקות לפני הזמנת ניקיון מעבר חוץ והתקשרות לשירות מקצועי!

איך ניקיון מעבר דירה יכול להבטיח שאקבל את הפיקדון שלי בחזרה?

מעבר מבית אחד ואל בית אחר יכול להיות מלחיץ, ודבר אחד שרוב האנשים מודאגים ממנו הוא האם הם יקבלו את הפיקדון שלהם בחזרה. אמנם אין לכך תשובה קונקרטית, אבל אתה יכול להגדיל את הסיכוי שלך לקבל בחזרה כמה שיותר מהפיקדון הזה על ידי השארת בית נקי וצבוע כמו שקיבלת אותו בהתחלה ורוב הסיכויים שתקבלו את הפיקדון בחזרה. חוסר החזרה של הפיקדון הוא דאגה מוצדקת – יותר מ-25% מהשוכרים לא מקבלים אותו בעת היציאה.

אתה יכול להימנע מלהיות בקבוצה זו על ידי בדיקה קפדנית של כל חדר בבית ותעריך מה צריך לעשות. האם ניקוי לבד יעשה את העבודה? האם יש צורך בתיקונים? האם ביצעת שינויים שצריך לבטל לפני שאתה הולך?

מכיוון שחוזי שכירות רבים מסתיימים בסביבות הקיץ, מומלץ להתחיל לתכנן את המעבר מספר שבועות מראש.

להלן מספר טיפים שיקלו עליכם ככל האפשר את התהליך הכללי, ולאחר מכן רשימת בדיקה שתוכלו לעקוב אחריהם כדי להבטיח שתנקו את הדירה שלכם ביסודיות.

 

  • ספק את ההודעה בכתב לבעל הבית שלך מראש
  • שלח שינוי כתובת
  • ארוז את כל החפצים שלך בזהירות
  • הזמינו חברת הובלות
  • בדוק מה צריך לנקות או לתקן
  • התארגנו לתיקון נזקים
  • החזר את כל המפתחות שלך
  • צור קשר עם בעל הבית שלך
  • יש לנו ביטוח?
  • כן, המנקים שלנו מוגנים ויש לנו ביטוח של עד מיליון שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צרו קשר