שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

כשאתם צריכים שירותי ניקיון מהיום להיום אלירז חברת ניקיון בתל אביב כאן לעזור 052-309-2468

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב, עבודות בנייה, שעשויות לכלול בנייה, שיפוץ או הרחבה של נכס חדש, נותרות לרוב עם הרבה פסולת לאחר בנייה וחומרי פסולת שאינם נזרקים כראוי.

בעוד שרוב הקבלנים היו דואגים בדרך כלל שהמקום ינוקה, חלקם פשוט היו עוזבים אותם ונותנים לבעלי הנכסים לנקות הרבה פסולת של עץ, לכלוך ואפילו סימני צבע.

בהתחשב במצב ברוב עבודות לאחר שיפוץ, לבעלי הנכסים אין ברירה אלא לנקות אותם. רבים מהם פשוט היו מנקים אותם בעצמם, אבל אחרים עשויים לחשוב לשכור חברת ניקיון מקצועית כדי להבטיח שהכל ינוקה היטב.

הבחירה באפשרות השנייה היא נהדרת שכן אנשי מקצוע ניקיון באמת יודעים לנקות אותם מבלי להשאיר כתמים.

סקירה בסיסית ועקרונות לפני ביצוע העבודה

ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב מתבצע בדרך כלל על ידי קבוצת אנשי מקצוע בתחום הניקיון שיש להם ניסיון בניקוי נכסים חדשים שנבנו או שופצו לאחרונה. אנשי מקצוע בתחום הניקיון ממונים על פינוי כל הפסולת והלכלוך שמקורם בעבודות הבנייה.

הם גם יוודאו שהנכס יהיה מושך, פונקציונלי ועמיד לאורך זמן. אנשי מקצוע אלו ידועים כמי שנותנים את הטאץ' האחרון לנכס לפני שהדיירים יגיעו סוף סוף לגור בו.

בהשוואה לשירותי ניקיון כלליים, לאחר בנייה וניקיון לאחר שיפוץ מקובצים בדרך כלל לשני שלבים. השלב הראשון של הניקיון, המכונה ניקיון ראשוני, סובב סביב פינוי פסולת גסה, אבק וכל פסולת שניתן למצוא על משטחי הנכס.

השלב השני של אותו ניקיון, הנקרא ניקוי הפרטים הסופי, כולל הסרת כל ליקוי שנגרם מעבודות השיפוץ. החל מפירוט האריחים ועד לסימני הצבע, כל האלמנטים הללו צפויים להתנקות, להסיר ולהפטר עם ניקיון הסופי.

כיצד לנקות בבטחה אבק בנייה לאחר שיפוץ

אז, הרגע סיימת פרויקט שיפוץ נחוץ אך מתיש. עכשיו מה? ובכן, ניקוי שיפוץ הוא בדרך כלל השלב האחרון בפרויקטים של שיפוץ הבית שלך. בין אם התמודדתם עם השיפוץ בעצמכם ובין אם עבדתם עם קבלנים מקצועיים בביתכם, ניקוי אבק בנייה מתחיל בשנייה שכל הכלים מורחקים.

גם אם הקבלנים שאיתם עבדת כבר עשו סדר, עדיין יש צורך בניקיון יסודי כדי להבטיח סביבה נקייה ובטוחה.

נסתכל על כמה כלים להסרת אבק שצריכים להיות חלק מארסנל הניקיון שלך ומדוע ניקוי לאחר הבנייה צריך להיות בראש סדר העדיפויות כדי להפחית את הסיכון של חומרים מגרים באוויר.

אבק בנייה = סיכוני בריאות

אם במהלך פרויקט השיפוץ שלך בוצע שיוף או ניסור של עץ, אריחים או קיר גבס, חשיפה ממושכת לאבק בנייה שלא מוסר ביסודיות עלולה להשפיע על בריאותך. חשיפה עקבית לחומרים מגרים אלה עלולה לגרום לבעיות נשימה ולעורר תסמיני אלרגיה.

בין אם אתה משתמש בקבלן שירות ביתי אחד או יותר, דבר עם כל אחד מהם על מה שאתה יכול לצפות לו בכל הנוגע לעבודה ולניקיון בפועל. קבלן בעל מוניטין ישמח להסביר את העבודה וכיצד הוא מתכוון לבצע ניקיון יסודי (כולל אבק בנייה) לאחר סיום כל פרויקט.

טיפים לניקוי שיפוץ הבית

אותם סיכונים הקשורים לחשיפה ארוכת טווח לאבק בנייה קיימים גם בעת ההתמודדות עם הניקוי הראשוני. אם יש לך חששות נוכחיים או בעבר לגבי בריאות הנשימה או שאתה רגיש לאבק, שקול לשכור אנשי מקצוע שיעזרו להסיר אבק בנייה מחדרי המגורים שלך.

ניקוי לאחר שיפוץ דורש ציוד מגן כדי לשמור על העיניים והריאות שלך מפני זיהום החלקיקים.

אנו ממליצים בחום ללבוש ציוד מגן אישי (PPE), כולל:

🤓 משקפי מגן המכסים את העיניים

😷 מסכת N95 ברמה מקצועית

🧤כפפות עבודה או כפפות גומי אם יש סיכוי שאתה עלול להיתקל בכימיקלים נוזליים

🥛 כלי ניקוי לאחר שיפוץ

בהתאם לגודל פרויקט השיפוץ שלך, ייתכן שתשקול לשכור ציוד כדי להקל מעט על הניקוי (ראה להלן). אנשי מקצוע מסתמכים בדרך כלל על שואבי אבק רטובים-יבשים, למשל, כדי לטפל בפיסות גדולות יותר של פסולת ואבק בנייה.

נושא קשור: רשימת אספקת ניקיון

ניקוי שיפוץ אבק בצורה בטוחה

תן לעצמך מספיק זמן להשלים את רשימת השלבים שלהלן ושקול להביא כמה ידיים עוזרות.

לניקוי לאחר שיפוץ, תזדקק ל:

🧹 מטאטא אבק בעל ידית ארוכה

🧹 שואב רטוב-יבש

🧹 בד מיקרופייבר

🧹 יריעות פלסטיק

חברת ניקיון בתל אביב

מה כולל שירותי ניקיון של אלירז חברת ניקיון

יש סיבה לכך שהניקיון לאחר שיפוץ שונה מכל סוג אחר של ניקיון. חלקיקי האבק הרבה יותר עדינים והם מצליחים להתגנב לכל פינה ופינה שהם יכולים למצוא. סרט האבק העדין פוגם במה שאמור להיות מראה רענן וחדש.

אנו ממליצים לך לשכור שירות ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב. כמו חברת הבנייה שבה השתמשת, הם מקצוענים והם יעשו עבודה הרבה יותר יסודית וטובה יותר בפרק זמן קצר יותר. אבל אם התקציב מפוצץ או שאתה רק רוצה להיכנס ולעשות את זה בעצמך, הנה כמה טיפים קטנים על ניקיון בית ששופץ לאחרונה.

בתור התחלה, תתקעו בניקוי הריפודים, השטיחים והווילונות שלכם. אין ספק שעשית כמיטב יכולתך כדי לכסות אותם, אבל לחלקיקים העדינים האלה יש הרגל למצוא את דרכם לכל דבר. פעם אחת בין האריגים של כל בד שזה יכול להיות, זה מתחיל לגרום נזק.

לאחר שיפוץ לאנשי מקצוע בשירותי ניקיון יש את הציוד המתאים לבצע את העבודה במהירות אבל אם אתם מתעקשים לעשות זאת בעצמכם אז הסר את כל הכריות אל מחוץ לבית והוריד מהן את האבק. לאחר מכן שאבו את הכריות, את כל המזרונים והשטיחים. התרכזו במיוחד בקפלים ובתפרים.

בכל הנוגע לקירות, תקרות ומסגרות חלונות, התחל עם ניקוי אבק יבש. במיוחד אם זה עתה צבעתם את הבית והוספתם קצת עבודות גבס דקורטיביות. אם אתה מגלה שזה לא פרודוקטיבי, אתה יכול להשתמש במגבת מיקרופייבר לחה. אם אתה מודאג לגבי השימוש בלחות, צור קשר עם הצבעי או המעצב שלך והם יגידו לך אם הלחות עשויה לגרום לנזק או לא. אל תשכח לכסות את כל מכשירי החשמל, אביזרי התאורה ופריטי הנוי שלך.

אם יש לך מערכת מיזוג אוויר, עליך להחליף את כל המסננים, במיוחד אם יש לך מערכת תעלות. זה יעזור להפחתת מחזור של חלקיקי לכלוך ואבק. עבור אנשים עם בעיות נשימה ונשימתיות, זה יכול לעורר אלרגיות ולהוביל לבעיות חמורות בהרבה.

ליטוש מרצפות בתל אביב

אם אתה רוצה לחוות מעבר ללא טרחה מהבית הישן שלך לבית ששופץ לאחרונה, צור קשר עם אלירז חברת ניקיון בתל אביב כדי לחוות את כל ההטבות של שירותי הניקיון שלנו. 052-309-2468

162 לקוחות דירגו את אלירז בציון ממוצע 9.45 נכון להיום 12/30/2022. סיווג: חברות ניקיון ופוליש מומלצות לניקוי וליטוש שיש ואבן באזור תל אביב.
5/5

אלירז חברת ניקיון לאחר שיפוץ במרכז

עמודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צרו קשר